top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תקרית טק Kiryatech

כמה עולה לשים פרסומת בגוגל?

עודכן: 27 במרץ 2022

כמה עולה מודעות Google? זו שאלה הגיונית, ואחת שאנחנו שומעים כל הזמן, במיוחד ממצטרפים חדשים לחיפוש בתשלום. אחרי הכל, אתה רוצה לדעת אם אתה יכול להרשות לעצמך את זה. החדשות הטובות הן, שאתה יכול. החדשות הרעות הן, שאין תשובה קלה, בגודל אחד מתאים לכולם. הברור (והמרתיח ביותר) שאנחנו יכולים לספק הוא: זה תלוי.


אבל אל תדאגי. במדריך זה, אנחנו הולכים לכסות את כל המשתנים המעורבים בתמחור של מודעות Google כדי שתוכל להבין כמה מודעות Google יעלו לעסק שלך וכיצד להגדיר תקציב מציאותי.





גורמים המשפיעים על תמחור מודעות Google


כפי שצוין לעיל (ובדיוק למה כתבנו את המדריך הזה), אין תשובה פשוטה או בגודל אחד שמתאימה לכל השאלה כמה מודעות Google יעלו לעסק שלך. תמחור מודעות Google משתנה בהתאם לתעשייה שלך, מחזור חיי הלקוח, המגמות הנוכחיות ועד כמה אתה מנהל את החשבון שלך.


תעשייה


ההשפעה הגדולה ביותר על תמחור מודעות Google היא התעשייה. לדוגמה, השירותים העסקיים אנכיים (משפטי, חשבונאות, נדל"ן וכו ') הוא אחד האנכיים התחרותיים יותר במודעות Google, אשר בדרך כלל מתרגם עלויות גבוהות יותר לכל קליק (CPC). זאת בשל אופיה של תעשיית השירותים המקצועיים: לקוח חדש אחד יכול להניב למעלה מ-1,000 דולר – 10,000 דולר בהתאם לעסק שלכם, כך ש-CPC של 50 דולר הוא מחיר קטן לשלם עבור אותו לקוח.


מצד שני, עסקים באמנויות ובידור אנכי יש מחשבים נמוכים יותר, אבל הם צריכים להגיע הרבה יותר לקוחות כדי להכות את זה $1,000 – $10,000 מספר.


מחזור חיי הלקוח


אתה גם צריך לקחת בחשבון את מחזור החיים של הלקוח שלך. עבור הצעות כרטיסים גדולות יותר, לוקח יותר זמן ללקוחות פוטנציאליים לעבור את תהליך קבלת ההחלטות, והעסק שלך צריך להישאר בראש לאורך כל המסע הזה. הדבר עשוי לכלול ביקורים מרובים באתר שלך, הורדת תוכן או שתיים, השתתפות בסמינר מקוון ועוד – לפני ביצוע שלב אחרון זה.


מגמות נוכחיות


לא מגמות הצרכן ולא פלטפורמות פרסום מקוון הם אי פעם במצב של מנוחה. חשוב להתעדכן במה שקורה בתעשייה ובתוך הנישה שלך – מבחינה סנטימנטלית ואמפירית. קח COVID, למשל. בשיא המגפה, העלות הממוצעת לקליק לתעשיית ההלבשה הייתה כ-1.40 דולר. הוא ירד ל-0.70 דולר באפריל כאשר שיעורי ההמרה הממוצעים עלו, ואז הגיעו ל-0.89 דולר במאי.


כמה טוב אתה מנהל את החשבון שלך


מחקר שנערך לאחרונה על ידי גוגל הראה כי ההחזר הממוצע על מודעות Google הוא 800% - כלומר, $8 עבור כל $1 שהוצא. כמובן, כל זה תלוי כמה טוב אתה מנהל את החשבון שלך. אתה לא יכול פשוט להפעיל את המודעות שלך ולהירגע. אם אתה רוצה לשמור על עלויות נמוכות של מודעות Google ועל התשואות שלך גבוהות, אתה צריך:

  • שמור על מבנה חשבון תקין של מודעות Google Ads.

  • דווח על הביצועים שלך ובצע מיטובים מונחי נתונים.

  • שמור על רשימות מילות המפתח שלך.

  • בצע ביקורות חשבון רגילות ועוד.


איך מודעות Google קובעות את העלות לקליק?

החלק הגדול במודעות Google הוא שבעוד שזה עובד כמכירה פומבית, הזוכים לא נבחרים על סמך הצעת מחיר בלבד, ואתה לא בהכרח משלם את הצעת המחיר המקסימלית שלך. איך זה אפשרי? בואו נעבור במהירות על האופן שבו מודעות Google קובעות את הזוכים ומה הם משלמים לכל קליק.


שלב מס' 1: ציון איכות

כשמישהו מחפש בגוגל, גוגל בודקת אם מפרסמים כלשהם מציעים הצעות על מילות מפתח שרלוונטיות לשאילתה זו. אם כן, מכירה פומבית מופעלת וגוגל מכניסה את כל המודעות הרלוונטיות למכירה הפומבית. הצעד הראשון בבחירת הזוכה הוא להקצות לכל מודעה ציון איכות. זהו מספר מ-1-10 שנקבע על ידי הרלוונטיות של המודעה ודף הנחיתה למילת המפתח, קצב הקליקים הצפוי (הכולל את הביצועים ההיסטוריים שלך) וחוויית דף הנחיתה.


שלב מס' 2: דירוג מודעות

לאחר מכן, Google תחשב את דירוג המודעות של כל מודעה מתחרה, הקובעת אם והיכן המודעה שלך תמוקם במקטע התוצאות בתשלום. דירוג המודעות הוא ציון האיכות שלך כפול הצעת המחיר המרבית שלך (הכי הרבה שאתה מוכן לשלם לכל קליק על המודעה).


המודעות עם ציוני דירוג המודעות הגבוהים ביותר הן המודעות המוצגות.


שלב #3: עלות לקליק


אם המודעה שלך מוצגת, אתה משלם רק אם מישהו לוחץ עליה. אבל כאמור, אתה לא בהכרח משלם את ההצעה המקסימלית שלך. עלות מודעות Google לכל נוסחת קליק היא: דירוג המודעות של המודעה מתחת לשלך חלקי ציון האיכות שלך, בתוספת סנט אחד.


עם נוסחה זו, מפרסם יכול לשלם פחות לקליק מאשר מפרסם אחר ב- SERP ועדיין להיות בעמדה גבוהה יותר בשל ציון איכות טוב יותר. זו הסיבה שמפרסמים עם תקציב קטן יכולים להתחרות עם בזבזנים גדולים בגוגל.


משתנים נוספים בעלויות מודעות Google שלך


יש עוד כמה משתנים שמשפיעים על דירוג המודעות שלך - ובסופו של דבר על הוצאות המודעות שלך - אבל הצעת מחיר מרבית וציון איכות הם החשובים ביותר שיש לדעת. הנה כמה (אך בהחלט לא כולם) מהגורמים הנוספים המשפיעים על העלויות שלך.

  • רלוונטיות וניסיון של דף נחיתה

  • איכות זמן מכירה פומבית

  • ההתקן, המיקום וההקשר של חיפושי המשתמשים

  • שיטות הצעות מחיר חלופיות

  • פורמטים חלופיים של מודעות


איך התקצוב עובד עם עלויות מודעות Google?


בואו נעבור לרכיב הבא של עלות מודעות Google: תקצוב. לעתים קרובות מדי, מפרסמים רואים את תקציב מודעות Google שלהם לחודש נשרף תוך כמה ימים, מה שגורם להם להאמין שמודעות Google יקרות באופן אוסרני. זה לא בהכרח המקרה; לעתים קרובות יותר מאשר לא זה תוצאה של אי הבנה של איך תקצוב מודעות Google עובד. אז בואו נבהיר את השיא. להלן התנאים שיש לדעת:

  • תקציב: כמה אתה יכול להוציא על מודעות Google

  • ההצעה: הכי הרבה שאתה מוכן לשלם עבור קליק על המודעה שלך.

  • לבלות: הסכום שגוגל מוציאה מהתקציב שלך כשמודעה משתתפת במכירה פומבית.

  • עלות: הסכום בפועל שאתה משלם עבור קליק על המודעה שלך.


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


Post: Blog2 Post
bottom of page