top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תקרית טק Kiryatech

כמה עלי לשלם עבור קופירייטרינג?

עודכן: 27 במרץ 2022

האם אתה קופירייטר, תוהה כמה לגבות עבור שירותי קופירייטרינג? ובכן, כשזה מגיע קופירירייטינג, יש דרכים רבות אתה יכול לנהל משא ומתן על העמלות שלך.


הדבר הראשון שאתה צריך להבין הוא זה: לא כל שירותי הקופירייטרינג זהים. למעשה, לא כל הקופירייטרים זהים. ישנם למעשה שני סוגים של קופירייטרים. הקופירייטרים בעלי ההכנסה הנמוכה והקופירייטרים בעלי ההכנסה הגבוהה.


קופירייטרים בעלי הכנסה נמוכה התמחו באופן שבו הם לא יכולים לגבות מחירים גבוהים עבור השירותים שלהם. אולי הם עובדים על פרויקטים מסוימים שבהם לקוחות לא מוכנים לשלם הרבה. או שאולי הם חסרים כישורים ולא יכולים לבקש יותר כסף בגלל איכות העבודה שלהם.


קופירייטרים בעלי הכנסה גבוהה, לעומת זאת, יודעים שהכתיבה שלהם מניבה תוצאות נהדרות עבור הלקוחות שלהם. הם מתמקדים בפרויקטים שבהם הם יכולים לגבות מחירים גבוהים יותר. הם יודעים טוב מאוד במה להתמקד.


הבחנה גדולה בין קופירייטרים בעלי הכנסה נמוכה לבין קופירייטרים בעלי הכנסה גבוהה היא כיצד הם יגבו תשלום עבור שירותי קופירייטרינג. בואו נסתכל לעומק על כמה לגבות עבור שירותי קופירייטינג להלן.


כיצד גובים קופירייטרים בעלי הכנסה נמוכה?

בוא נדבר על האופן שבו קופירייטרים בעלי הכנסה נמוכה גובים. אתה תראה את זה באינטרנט ובכל אתרי הפרילנסרים שם בחוץ. הם מבקשים עמלות נמוכות יותר ומנסים לכמת את כתיבתם. זה יכול להיות טעינה לשעה, לכל מילה או לעמוד. הם מתמקדים במסירת העותק וזהו זה.


לכל מילה

לפעמים קופירייטרים גובים תשלום לכל מילה. הם יראו כמה מילים הם כותבים וגובים מלקוחות על סמך ספירת המילים.


אני לא אוהב את שיטת הטעינה הזו כי הקופירייטר והלקוח לא נמצאים באותו דף. כי אם אתה גובה תשלום לכל מילה, המטרה שלך היא לכתוב כמה שיותר מילים. עבור הלקוח, לעומת זאת, המטרה היא לכתוב כמה שפחות מילים – כדי שלא תחייב אותן יתר על המידה.


הלקוח רוצה עותק חד ותמציתי – לא עותק מילים.


אז, מערכת טעינה זו לא תהיה מועילה מאוד עבור מערכת היחסים בין קופירייטר והלקוח.


המחירים הנפוצים לטעינה למילה מתחילים ב 10 אגורות . כדי להפוך את זה לרווחי, היית צריך לכתוב הרבה. אולי אפילו למתוח את העותק שלך רק כדי לכתוב יותר. זה לא הגיוני. הכתיבה שלך צריכה להיות ממוקדת בערך ולא באורך. טעינה למילה היא יותר דרך ישנה הנובעת מעיתונאות. זה לא הגיוני בעולם הקופירייטרינג.


לכל עמוד


לאחר מכן, קופירייטר בעל הכנסה נמוכה יכול לחייב בכל דף, בהתאם למספר העמודים שהוא כותב. אבל בדרך זו, הם היו מתווכחים על גדלי גופנים, רווח כפול, והיבטי עיצוב אחרים. גופנים גדולים יותר פירושם שאתה כותב פחות וגובה יותר. אז זו גם לא שיטת טעינה טובה במיוחד. אין אורך עמוד אידיאלי לעותק טוב. אף אחד לא יכול להבטיח שעותק בן עשרה עמודים יימכר טוב יותר מעותק של עמוד אחד. כמה זמן זה צריך להיות, מגיע לשוק היעד, ההצעה בפועל וכמה קל להבין את המוצר.


המחירים הנפוצים לטעינה לדף מתחילים ב-25 שקל. אבל תמחור לפי דף לא יבטיח שמה שאתה כותב בדף זה יהיה הגיוני. הלקוחות שלך לא יכולים להבטיח שהכתיבה שלך מתמקדת בהפקת תוצאות, ולא רק בכתיבת דפים רבים ככל האפשר.


הסודות להפוך לקופירייטר בן 6 ספרות


אז, זה לא הגיוני להיות קופירייטר בעל הכנסה גבוהה ולעבוד לקראת להרוויח 6 או 7 ספרות בחודש? זה מה שאני ממליץ לעבוד לקראתו.



אתה מבין, עם תוכנית הקופירייטר בעלי ההכנסה הגבוהה שלי, אני מלמד את התלמידים שלי לא רק איך לתמחר את השירותים שלך. הם גם לומדים מה הם כמה מהתחומים הרווחיים ביותר בקופירייטינג שעליך להתמקד בהם. כי יש תחומים שבהם, גם כאשר אתה טוב מאוד, קשה לעשות כסף. אז זה לא יהיה הגיוני יותר להתמקד באזורים שיש להם ביקוש גבוה? בתחומים כאלה, תוכלו למצוא לקוחות נוספים שמוכנים לשלם לכל פרויקט או שכר טרחה חודשי. קל לך יותר להצליח ולהרוויח יותר כסף כקופירייטר.

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

コメント


Post: Blog2 Post
bottom of page