top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תקרית טק Kiryatech

מה עושה מנהל מודעות של Google?

כמותג או כעסק, אתה רוצה לקבל את המפץ הגדול ביותר עבור הכסף שלך כשמדובר פרסום PPC. למה לשלם יותר על מודעות כאשר Google Ad Manager יכול לעזור לך להרוויח יותר ממודעות, ולהגדיל גם את העסק שלך?


קנייה ומכירה של מודעות ושטח מודעות יכולה להיות מורכבת. העסק שלך עשוי לעבוד ישירות עם מפרסמים מסוימים ולהשתמש ברשתות מודעות כמו מודעות Google Ads ופרסום אמזון עבור אחרים.


ניהול כל החלקים הנעים האלה יכול להיות משימה ענקית. זה המקום שבו Google Ad Manager (GAM) נכנס למשחק.


מאמר זה יספק לך פירוט מלא של Google Ad Manager וכיצד הוא יכול לעזור לעסק שלך להפיק את המרב מתקציב המודעות ולהגדיל את ההכנסות ממודעות.


Google Ad Manager היא פלטפורמת החלפת מודעות מלאה המאפשרת הן קנייה ומכירה של מודעו

ברשתות מודעות ובמיקומים מרובים, כולל AdSense ו-AdExchange (לשעבר).


אם השתמשת בכלי הפרסום של גוגל בעבר, ייתכן שתבחין כי Google Ad Manager משלב את התכונות המוצעות על ידי DoubleClick לבעלי אתרים ו- DoubleClick AdExchange, (שנרכשו על ידי Google בשנת 2007).


Google Ad Manager מאפשר למפרסמים להטיל רשת רחבה יותר ולהגביר את התחרות על מודעות על ידי

ניהול מודעות ושטחי מודעות ברשתות מודעות מרובות. הוא גם מספק אפשרויות פילוח ודיווח מפורטות להפליא.


מנהל המודעות של גוגל: מה חדש?


הגרסה הראשונה של Google Ad Manager הושקה באוגוסט 2008, אך היא פועלת כיום באופן שונה מאוד. למעשה, כל קו הפרסום הדיגיטלי עבר מיתוג מחדש בשנת 2018.


ואז, בשנת 2019, Google Ad Manager עבר לתהליך מכירה פומבית במחיר ראשון, שבו ההצעה הגבוהה ביותר קובעת את המחיר הסופי של כל מודעה.


כיום, Google Ad Manager תומך במגוון רחב של ערוצי הפצה, כולל מובייל, מחשב שולחני, טלוויזיות חכמות ווידאו.


הכלי נועד לעזור הן למפרסמים והן לבעלי אתרים לייעל את תהליך הצגת המודעות על ידי מתן אפשרות למותגים לנהל ולהציג מודעות למיקומי קהל מרובים מפלטפורמה אחת.

האם עסקים קטנים יכולים להשתמש ב-Google Ad Manager?

בהחלט!


Google Ad Manager מתפקד כפלטפורמה בצד הביקוש (DSP, פלטפורמה המאפשרת לרוכשי פרסום דיגיטלי לנהל חילופי מודעות מרובים במקום אחד), אך הוא מציע גם תכונות רבות אחרות.

ישנם למעשה שני סוגים של חשבונות Google Ad Manager: מנהל המודעות לעסקים קטנים (בחינם) ומנהל המודעות 360 (גרסה בתשלום). להיצע העסקים הקטנים יש תכונות מוגבלות אך הוא עובד היטב עבור עסקים קטנים עד בינוניים.


הנה כמה מההבדלים העיקריים בין שתי הגרסאות של Google Ad Manager.


מנהל מודעות לעסקים קטנים


הגרסה החינמית של Google Ad Manager, המיועדת לעסקים קטנים עד בינוניים, מאפשרת עד 150 מיליון חשיפות חודשיות ליחידות מודעות שאינן סרטונים ברוב המדינות, ומספר זה יורד ל-90 מיליון חשיפות חודשיות בארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, וגדל ל-200 מיליון חשיפות חודשיות עבור מדינות נבחרות (בעיקר במזרח אירופה ובמדינות ערב).



הוא גם מספק גישה למספר מכובד של תכונות, כולל גישה ל-API, ולמספר מוגבל של דוחות, כולל חשיפות תצוגה פעילות, היסטוריות, תפוצה ומסירה סטנדרטית או עצומה.

מנהל מודעות 360


הגרסה בתשלום של Ad Manager מציעה מספר תכונות נוספות בגרסה החינמית, כולל אפשרויות סרטון מתקדמות, פילוח קהל מפורט ויחידות מודעות שהוצעו באופן אוטומטי.


הוא גם מספק דוחות נוספים, כולל מכירה עתידית, וחשיפות שחויבו. 360 מאפשר גם הגדרות רשת צוות, מודעות.txt. ניהול, וקישורים ל-Google Data Studio, לוח מחוונים של כלי דיווח.


אתה גם מקבל גישה ישירה לתמיכה של Google אם אתה זקוק לעזרה בהגדרה או שיש לך בעיות אחרות.

התמחור עבור Google Ad Manager 360 משתנה; כדי לקבל גישה, תצטרך לעבוד עם נציג מכירות של Google כדי לנהל משא ומתן על חוזה.



מנהל המודעות של גוגל


עם כל כך הרבה שמות מוצרים דומים - Google Ads, Google AdSense, Google AdMob, Google AdMob, Google Ad Manager, רק כדי להזכיר כמה - זה יכול להיות אתגר לשמור על מה שכל כלי עושה ישר.


ל-Google Ad Manager יש הרבה מה להציע בכל הנוגע לניהול הפרסום המקוון שלך. ישנן מספר תכונות שרוב העסקים ימצאו שימושיות.


התכונות המועילות ביותר ישתנו בהתאם לסוג העסק שיש לך, בין אם אתה מנסה למכור מוצר או שטח מודעות וכמה חשיפות העסק שלך מקבל בחודש.

הנה מבט מהיר על התכונות והיתרונות של השימוש ב-Google Ad Manager.

התקנה פשוטה וממשק משתמש


כמו רוב שירותי האינטרנט האחרים של Google, למנהל המודעות יש ממשק פשוט וקל להבנה.

תכונות מסומנות בבירור בסרגל הצד השמאלי, ובסיס ידע מפורט מציע הדרכה כשאתה לומד לנווט בממשק.


פילוח מודעות פרטני

Google Ad Manager מספק גם שליטה פרטנית יותר לגבי מי זוכה לראות מודעות או אילו סוגי מודעות אתה רוצה להציג באתר שלך. סביר להניח שאתה רגיל להיות מסוגל לפלח משתמשים ניידים. עם Google Ad Manager, אתה יכול לפלח קבוצות משנה קטנות באמת, כגון משתמשי Firefox באמצעות גרסאות 40.0 ומעלה.

אפשרויות פילוח אחרות כוללות:

  • התקן משתמש, כולל טלפון, טאבלט, טלפון חכם וטלוויזיה מחוברת

  • דפדפנים, כולל גרסאות ו"לא ידוע"

  • יצרן מכשירים, כולל אפל, בלקברי, אריקסון, HTC ואחרים

  • שפה

  • מערכת הפעלה

  • חיבור לאינטרנט או ספק סלולרי

  • מיקום גיאוגרפי

פילוח מותאם אישית זמין גם כן, אשר ניתן להשתמש בו כדי לפלח בהתבסס על ערכי מפתח מותאמים אישית, קהל ומטה-נתונים של תוכן בתוספת קריטריונים המוגדרים על-ידי המערכת כגון רוחב פס, מיקום גיאוגרפי או מערכת הפעלה.


מנהל המודעות של גוגל תומך בצוותים


צוותים הם קבוצות של משתמשים עם הרשאה וגישה דומים בתוך Google Ad Manager 360, הרמה בתשלום של Google Ad Manager. לדוגמה, באפשרותך ליצור צוות ספרדי עבור האתר הספרדי שלך, ולתת להם גישה למפרסמים וליחידות החלים על אתר זה.

הכל מתועד ומתועד בצורה מסודרת בתוך Google Ad Manager 360, מה שמקל בהרבה על חברות מורכבות לשמור על ניהול המודעות שלהן מאורגן ומקל על מעקב, ביקורת ויצירת דוחות עבור כל שורה של עסקים.


אנחנו עוברים על איך ליצור צוות ב-Google Ad Manager בסעיף השאלות הנפוצות להלן.

כלי דיווח מפורטים ביותר


הבנת הנתונים שברשותך חיונית ליצירת מודעות מושכות ביותר המביאות רווחים.

Google Ad Manager, שנקרא בעבר "שאילתות", מספק גישה למגוון רחב של סוגי דוחות, כולל תבניות כדי להקל על יצירת דוחות המבוססים על נתונים נפוצים.

סביבת הבדיקה


כדי להבטיח קמפיין או השקה חלקים של האתר, Google Ad Manager מציע סביבת בדיקה.

אם אתה חדש ב'מנהל המודעות' וברצונך לראות כיצד ייראה קמפיין מסוים, זהו כלי פנטסטי שיעזור לך ללמוד כיצד להגדיר מפרסמים, ליצור אובייקטי בדיקה ואפילו ליצור נתוני בדיקה.

גוגל אפילו מספקת המלצות בדיקה שידריכו אתכם בתהליך.


פתח הצעות מחיר


הצעת מחיר פתוחה, שנקראה בעבר הצעת מחיר להחלפה, מאפשרת לעסקים שאושרו על-ידי צד שלישי שותפים לביקוש להציע מחיר עבור מלאי המודעות שלך בזמן אמת. תהליך הצעת מחיר זה זמין רק עבור משתמשי Ad Manager 360.


הצעת מחיר פתוחה היא אפשרות מתאימה יותר לבעלי אתרים מאשר הצעות מחיר לכותרות, מכיוון שהיא מקטינה את ההשהיה שעלולה להתרחש כאשר מודעות נטענות באתר. הצעת מחיר פתוחה מסתמכת על תקשורת ישירה בין שרת לשרת, בניגוד להסתמכות על קוד הצעת מחיר של כותרת, מה שהופך את טעינת המודעות למהירה ויעילה יותר.


מנהל מודעות, AdSense ו-AdMob: מה ההבדל?


אם יש לך ניסיון כלשהו בקנייה או מכירה של שטחי פרסום דרך Google, סביר להניח ששמעת על AdSense של גוגל. השמות דומים מאוד, מה שעלול לגרום לבלבול מסוים.


מנהל המודעות של גוגל, גוגל AdSense ו- Google AdMob הם לא כולם אותו מוצר. עם זאת, Google Ad Manager מאפשר למפרסמים להציע מחיר על מודעות בתוך Google AdSense.

Google AdSense נועד לעזור לבעלי אתרים קטנים עד בינוניים להפיק רווחים מאתרי האינטרנט שלהם

בפורמט קל לשימוש.


Google Ad Manager מאפשר למותגים לבצע מונטיזציה של פלטפורמות מרובות, כולל האתר שלהם, מודעות לנייד, סרטונים ומשחקים, ולנהל מודעות ברשתות מודעות מרובות ואפילו במבצעים ישירים.

Google AdMob היא רשת מודעות ניידת ופלטפורמת מונטיזציה למפתחים. Google AdMob מתמקדת אך ורק בנייד, ומספקת למפתחים את היכולת להציג מודעות באפליקציות שלהם או לנהל רשתות מודעות מרובות כדי למקסם את ההכנסות שלהם.


13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentarios


Post: Blog2 Post
bottom of page